پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

تمامی املاک دولتی باید مستند سازی شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر ایران گفت: تمامی املاک دولتی باید مستند سازی شود. میرآخورلی که در دوره آموزشی مسئولان حقوقی ادارات کل امور عشایر سراسر کشور در شیراز سخن می گفت خاطر نشان کرد: با توجه به این که عشایر قانع ترین، فعال ترین و غیور ترین افراد جامعه هستند از لحاظ حقوقی نیز باید توجه ویژه‌ای به آنها گردد. وی واحد حقوقی ادارات را واحدی موثر و خاص بر شمرد که وظیفه‌ای خطیر و حساس برعهده دارد و باید بتواند از حقوق جامعه عشایر به نحو مطلوب دفاع کرده و از پایمال شدن حقوق حقه آنان جلوگیری نماید. این مقام مسئول با اشاره به اینکه اغلب چالش واحد حقوقی ادارات امور عشایر در حوزه مراتع و پروانه چرا است ابراز امیدواری کرد با تعامل و همراهی دستگاه ها و ادارات و خود عشایر بتوان بیش از گذشته در مراجع قضایی و حقوقی عدالت را اجرایی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر کشور گریزی هم به امور قراردادها زد و بر نظارت دقیق و مستمر واحد حقوقی بر تمامی قراردادها تاکید نمود.

مدیر کل امور عشایر فارس نیز در این جلسه ضمن تشکر و خیر مقدم به بیان ویژگی ها و ظرفیت های خاص جامعه عشایری فارس پرداخت. روح اله بهرامی به جایگاه خاص واحد حقوقی در دستگاه های دولتی اشاره کرد واز آنان خواست تا پرونده های حقوقی را مصمم تر از گذشته پیگیری و حل کنند. وی فرصت بدست آمده خدمت به جامعه محروم عشایری را یک موهبت الهی دانست که عمل به وظیفه می تواند موجب سربلندی انسان شود.

مدیر کل امور عشایر فارس گفت: امید است با کمک واحد حقوقی بتوانیم در جهت منافع و اهداف سازمانی تلاش کنیم و قوانین را به نفع منافع سازمانی و جامعه مولد عشایری پیش ببریم.

  • تمامی املاک دولتی باید مستند سازی شود
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top