چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

توفیق خدمت یک امانت است

مدیر کل امور عشایر فارس با اشاره به محرومیت و پویایی جامعه عشایری، توفیق خدمت و خدمت گزاری به این جامعه را یک موهبت الهی و امانت بر شمرد. روح الله بهرامی که در جلسه شورای هماهنگی اداره کل امور عشایر فارس سخن می‌گفت، افزود تنوع قومیتی، پراکنش و جمعیت بالای عشایر استان باعث شده تا سازمان امور عشایر کشور همواره نگاهی ویژه به فارس داشته باشد. وی از مدیران خواست تا برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرارداده و در راه خدمت بیشتر همراه با شفافیت گام بردارند. این مقام مسئول خاطر نشان کرد در سال جاری ظرفیت‌های قانونی خوبی بوجود آمده که اختصاص 240  میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی با اجازه مقام معظم رهبری جهت تامین آب پایدار و آبرسانی سیار عشایر یکی از این ظرفیت‌ها است. مدیر کل امور عشایر فارس گسترش اخلاق اسلامی و حفظ کرامت انسانی را در کنار تحول نظام و سلامت اداری یادآور شد و خواستار تلاش مضاعف و همت جهادی در خدمت به جامعه مولد عشایری شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل امور عشایر و دامپزشکی استان نیز در این جلسه انتخاب مدیران جوان، کارآمد و با انگیزه را از ویژگی‌های امور عشایر فارس در سنوات اخیر برشمرد که توانسته با برنامه محوری در ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های این اداره کل موثر باشد. حجه الاسلام شهوندی کسب عناوین برتر در حوزه های مختلف همچون اقامه نماز، بانوان، سلامت و روابط عمومی برای چند سال متوالی را از جمله این افتخارات دانست که نشان دهنده تعامل و همکاری سازنده مجموعه و مدیریت صحیح آن است.

در پایان این جلسه از تلاش های جعفر زارع تقدیر و به جای وی محسن محمدی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل امور عشایر فارس معارفه شد.

گفتنی است محسن محمدی از فرزندان عشایر عرب خمسه می باشد که سابقه مدیر عاملی تعاونی‌های تولید فسا، تعاونی کشاورزی پنبه کاران فسا، مسئول امور اراضی و معاونت صدور پروانه‌های سازمان جهاد کشاورزی فارس را در کارنامه خود دارد.

  • توفیق خدمت یک امانت است
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top