دوشنبه 16 تیر 1399
اداره کل امور عشایر استان فارس

نظرسنجی آیین نامه اجرایی بند ح تبصره 20

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

شهروند گرامی، خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محور های ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. با تشکر.

اطلاعات عمومی

جنسیت:

سن:

تحصیلات:

شغل:


شفافیت فرآیندی

1- نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار:

            

2- نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت:

            

3- انجام کار بر اساس ظوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی:

            

پاسخگویی و مسئولیت پذیری

4- نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه:

            

5- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت:

            

6- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهاد های شما:

            

7- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها:

            

تسلط بر فرآیند

8- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد:

            

زمان فرآیند

9- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت:

            

10- تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت:

            

11- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت:

            

نظام مند بودن فرآیند

12- نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت:

            

13- دریافت یک باره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه:

            

14- ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی ...) به بخش های مختلف:

            

15- احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمات:

            

کلیت فرآیند

16- احساس رضایت از خدمات دریافت شده:

            

چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روش های انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top