جمعه 7 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

جشنواره خدمت به مناسبت گرامی داشت هفته دولت برگزار شد

جشنواره خدمت به مناسبت گرامی داشت هفته دولت برگزار شد

همزمان با هفته دولت دستگاه های اجرایی استان فارس به بیان و ارائه عملکرد خود درقالب برپایی غرفه پرداختند. این جشنواره تحت عنوان جشنواره خدمت  از طرف استانداری فارس و با همت و همکاری دستگاه های اجرایی از 2 الی 6 شهریور ماه در شیراز – ضلع شرقی بوستان آزادی در حال برگزاری است.

استاندار فارس در آیین افتتاح این جشنواره با حضور در غرفه ها از نزدیک در جریان عملکرد دستگاه ها قرار گرفت دکتر رحیمی همچنین بر حضور مدیران ارشد ادارات و پاسخگوی به مراجعه کنندگان در جشنواره تاکید کرد.

از نکات جالب این جشنواره پخش مستقیم گفتگوهای مدیران با مردم بود که بصورت زنده از شبکه صدا وسیمای فارس پخش می شود. از برنامه های دیگر این جشنواره نشست خبری با حضور مطبوعات استان و مدیران دستگاه های اجرایی است که در این نشست مدیران به ارائه عملکرد و شرح فعالیت های خود می پردازند.

اداره کل امور عشایر فارس نیز همانند سال قبل در این جشنواره با برپایی غرفه، گوشه ای ازعملکرد و فعالیت های خود را در قالب نصب بنر و بروشور عرضه می دارد. همچنین در این غرفه پکیج های خورشیدی و حمام خورشیدی مورد استفاده عشایر استان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر کل امور عشایر فارس در نشست خبری که در حاشیه این جشنواره برگزار شد با اشاره به توانمندی و ویژگی های عشایر این استان به بیان عملکرد این اداره کل و شرح فعالیت های صورت گرفته در سنوات اخیر پرداخت. مهندس بهرامی گفت: محور تمامی برنامه ها ساماندهی جامعه عشایر، تنوع اشتغال و اشتغال پایدار در راستای ارتقای وضعیت معیشت این جامعه می باشد. وی افزود در هفته دولت نیز 6 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که  736 خانوار عشایری از مزایای این طرح ها بهره مند خواهند شد.

گفتنی است عشایر فارس با داشتن سه ایل بزرگ قشقایی، خمسه و لر و 8 طایفه مستقل بیش از 12 درصد جامعه عشایری کشور را تشکیل می دهند و به همین خاطر قطب عشایر کشور است.

  • جشنواره خدمت به مناسبت گرامی داشت هفته دولت برگزار شد
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top