جمعه 7 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

اختصاص 700 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر فارس

مدیر کل امور عشایر فارس از اختصاص 700 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر فارس در سال جاری خبر داد. بهرامی در دیدار با مهندس رزاق منش مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس با اشاره به ظرفیت های جامعه عشایر استان همراهی و حمایت از عشایر را از مزرعه تا سفره مورد تاکید قرار داد. وی گفت: با توجه به اینکه سال گذشته بیشترین جذب تسهیلات در حوزه عشایر در کشور مربوط به اداره کل امور عشایر فارس بوده در سال جاری نیز بالاترین تسهیلات به فارس اختصاص داده شده که امیدواریم با تعامل بتوانیم هر چه سریعتر این تسهیلات را جذب کنیم. مدیر کل امور عشایر فارس افزود صندوق‌های خرد زنان عشایری نیز توانسته در بالابردن اقتصاد خانوارهای عشایری موثر باشند و مورد استقبال بانوان عشایری قرار گرفته است. این مقام مسئول در ادامه به بیان مشکلات این صندوق‌ها در جذب تسهیلات پرداخت و خاطر نشان کرد به ازای هر صندوق 50 میلیون تومان تسهیلات تخصیص یافته است. بهرامی یکی دیگر از مشکلات عشایر در زمینه اخذ تسهیلات را نداشتن وثیقه ملکی دانست و خواستار چاره اندیشی در این مورد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به حفظ اصالت و آداب و سنن غنی عشایری، آمادگی خود و همکاران را برای پیگیری مطالبات جامعه عشایری استان بیان کرد. مهندس رزاق منش گزارشی در مورد نحوه جذب تسهیلات و راهکارهای تسهیل آن ارائه داد و بر هم افزایی ظرفیت ها در جهت کمک به جامعه مولد عشایر تاکید کرد.

در پایان این دیدار به پاس تعامل سازنده و همکاری مطلوب مجموعه شعب بانک کشاورزی، لوح تقدیر از طرف مدیر کل امور عشایر فارس تقدیم مدیر شعب بانک کشاورزی فارس و معاونین آن شد.

عشایر فارس می‌توانند با مراجعه با ادارات امور عشایر حوزه اسکان خود از شرایط و جزئیات این تسهیلات اطلاع حاصل نمایند.

  • اختصاص 700 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر فارس
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top