جمعه 10 فروردین 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

ارتقاء شاخص های توسعه جامعه عشایری و ایجاد تنوع در اشتغال عشایر دو راهبرد اصلی می باشد.

مدیر کل امور عشایر فارس  با اشاره به اینکه ارتقای شاخص های توسعه جامعه عشایری وایجاد تنوع در اشتغال عشایر دو راهبرد اصلی این اداره بوده و با تمام توان با همدلی و همراهی برای رسیدن به این امر مهم تلاش خواهیم کرد.

روح الله بهرامی که در جلسه شورای هماهنگی اداره کل امور عشایر فارس سخن می‌گفت افزود، ظرفیت های خوبی در ارتقای وضعیت معیشت جامعه عشایری وجود دارد و از تمامی مدیران اجرایی خواست تا از تمامی ظرفیت های قانونی و تکالیف قانونی بودجه لحاظ شده استفاده و از آن بهره گیری کنند.

وی با تشکر از تعامل و همراهی سازنده همه همکاران افزود، نظام پیشنهادو آراستگی و تکالیف سازمانی در حوزه نیروی انسانی جهت افزایش روحیه نشاط و امید بین همکاران و جامعه عشایری مفید و بر آن تاکید نمود.

این مقام مسئول با بیان شرایط حساس و شروع بحث انتخاباتی از مدیران تقاضا کرد تا در محیط ادارای از تبلیغات انتخاباتی خودداری شود.

بهرامی خاطر نشان کرد یاس و نا امیدی اثرات زیان بخش و مخربی بر جامعه می گذارد. بهتر است مردم را امیدوار کنیم تا بتوانیم با تعامل کشور را به سمت پیشرفت سوق دهیم.

در ادامه هر یک از مدیران به بیان دغدغه ها، مسائل، عملکرد، دیدگاه ها و برنامه های خود پرداختند.

در پایان جلسه نیز از تلاش های آقای محمدی تقدیر و به جای وی آقای اعتمادی به عنوان سرپرست اداره شیراز و مریم ایزدی نیز به عنوان سرپرست روابط عمومی معرفی شدند.

  • ارتقاء شاخص های توسعه جامعه عشایری و ایجاد تنوع در اشتغال عشایر دو راهبرد اصلی می باشد.
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top