پنجشنبه 9 فروردین 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام مدیر کل به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروز ی انقلاب

والفجر و لیال عشر ...

سلام و درود می فرستم به ساحت مقدس امام عصر(عج)، شهدای والا مقام و امام شهداء، خانواده صبور و مقاوم شهدا، و آرزوی توفیق، صحت و سلامت می‌کنم برای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، ریاست محترم جمهوری و همه خدمتگزاران صدیق و دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران. همچنین سلام و عرض ادب و احترام دارم حضور عشایر غیرتمند استان فارس.

در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم و به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب 22 بهمن ماه هر سال فرصت مناسب برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان‌های انقلاب است..

22 بهمن 1357 دنیا شاهد حماسه عظیم ملتی بزرگ بود که با تمام توان برسیطره طاغوت تاخت و در چنین روزی، طومار سیاه چند هزار ساله شاهنشاهی را در هم پیچید و به پنجاه سال خودکامگی ، ظلم و استبداد و چپاول رژیم پهلوی خاتمه بخشید . این تفسیر در نظام سیاسی ایران در پی تحول روحی و معنوی مردم این سرزمین به وقوع پیوست .این تحول عظیم متکی بر هیچ دولت و گروه و متاثر از هیچ مکتب و مرامی جز اسلام نبود، و در امتداد انقلاب حضرت محمد ( ص) بود ، این انقلاب بر اساس الگوی اسلام راستین و با مشارکت مردم به وجود آمد و ارزش هایی نو به جوامع بشری عرضه کرد.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی است و از خون پاک نوجوانان، جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و اقشار انقلابی و ولایتمدار کشورمان رنگین است و بر ماست که در راستای پاسداشت خون شهیدان انقلاب از این نظام مقدس پاسداری کنیم و اهداف متعالی آن را به آیندگان انتقال دهیم. در دوران دفاع مقدس جامعه غیرتمند عشایری نیز هم پای دیگر آحاد جامعه در جهت حفظ کیان و آرمان انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف حضوری چشمگیر داشتند. فرزندان عشایر در برهه های تاریخ نشان دادند که هنوز غیرت، صلابت، شجاعت و شهامت پدران و پیشنیان خود را داشته و دارند و آنگاه که مرزهای کشور مورد هجوم بیگانگان قرار گیرد تا پای جان از آن دفاع خواهند نمود و به هیچ کس اجازه نخواهند داد تا ذره ای از خاک پر مهر و دیانت آنان را خدشه دار کند. تقدیم بیش از 2 هزار شهید عشایری استان در دوران دفاع مقدس نمونه بارز و عینی شجاعت، غیرت و ولایتمداری عشایر غیور این خطه از کشور عزیزمان می باشد.

اکنون علی رغم سنگ اندازی ها و موانع مختلف از جمله شهادت سردار فداکار اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، مالک اشتر زمان جامعه عشایر فارس همگام با سایر آحاد مردم عزیز کشوراسلامی‌‌مان‌‌‌ضمن‌محکومیت‌این‌عمل‌مذبوحانه‌شیطان بزرگ،مصمم تر از گذشته گوش به فرمان ولایت و رهرو راه شهدا و سیره سردار سلیمانی خواهدبود و در راه حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمترین تردیدی را به خود راه نخواهد داد .آنچه مسلم است این گونه اعمال تروریستی برخلاف اهداف آمریکا و مزدورانش در منطقه، باعث اتحاد بیشتر مردم ایران و آزاد اندیشان جهان خواهد شد و عزم آنان را در مبارزه با خوی استکباری دشمنان منسجم تر خواهد نمود .

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته - روح الله بهرامی مدیر کل امور عشایر استان فارس* بهمن ماه 1398

 

 

  • پیام مدیر کل به مناست چهل و یکمین سالگردانقلاب اسلامی
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top