شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام تبریک مدیر کل امور عشایر فارس

زکوی یار می اید نسیم باد نوروزی .....

98 را با تمامی فراز و نشیب هایش پشت سر گذاشتیم و سال 1399 را در پیش رو داریم. سالی که مقام معظم رهبری آنرا سال جهش تولید نامیدند. امیدواریم با استفا ده ازظرفیت های فراوان داخلی و بهره گیری از توان عشایر بعنوان قشر تولید کننده بتوانیم جهشی در امر تولید بوجود آوریم.

سالی که با مبعث حضرت رسول آغاز و با اعیاد سعید شعبانیه پایان خواهد یافت را برای همگان سالی توام با سلامتی و موفقیت آرزو می کنم.

امیدوارم در سال 99 بتوانیم با توسل به ائمه اطهار و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید و با برنامه ریزی مدون و منسجم بیش از گذشته در ارتقای وضعیت معیشت جامعه پویا و مولد عشایر استان فارس بکوشیم .

در اینجا لازم می دانم از عنایت و اهتمام مدیریت ارشد استان بخصوص استاندار معزز و همکاران خودم در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی فارس و حمایت بی دریغ ریاست سازمان امور عشایر کشور و ادارات امور عشایر شهرستان در ارائه خدمت به عشایر غیرتمند استان قدردانی نمایم.

اینجانب ضمن تبریک سال نو به  جامعه عشایر از این عزیزان استدعا دارم با توجه به شیوع ویروس کرونا تا حد امکان در مناطق قشلاقی خود بمانند تا ما بتوانیم با تجمیع خدمات خود در مناطق قشلاقی خدمات مطلوبی به ویژه در حوزه آبرسانی به آنان ارائه دهیم. و ان شاالله با فائق آمدن بر ویروس کرونا، در راستای ارتقای شاخص های زندگی عشایر همچنین رونق و جهش تولید گام های مهم و موثرتری برداریم.

روح الله بهرامی . مدیر کل امور عشایر فارس

 

  • پیام تبریک  مدیر کل امور عشایر فارس
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top