پنجشنبه 9 فروردین 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

توزیع بسته های بهداشتی در بین عشایر فارس

مدیر کل امور عشایر فارس گفت: توزیع بسته های بهداشتی با هدف افزایش بهداشت، پیشگیری از ابتلا و انتشار ویروس کرونا و حمایت جامعه عشایری در سطح شهرستانهای قشلاقی آغاز شده و تا پایان کوچ بهاره ادامه دارد .

روح الله بهرامی با اشاره به  اینکه بسته های بهداشتی  شامل محلول ضد عفونی، ماسک، دستکش بهداشتی می باشد، با هدف حمایت از این قشر تولید کننده توزیع می شود.

وی افزود: برای جهت جلوگیری از رفت و آمد و تجمع عشایر اقلام بهداشتی در اختیار اتحادیه شرکتهای تعاونی عشایری قرار گرفت تا از طریق شرکتهای تعاونی در بین عشایر توزیع گردد.

مدیر کل امور عشایر اظهارکرد با شروع کوچ بهاره پس از هماهنگی با ستاد مدیریت کرونا استان فارس، اقلام بیشتری تهیه و در اختیار عشایر قرار خواهد گرفت .

بهرامی اذعان داشت  با توجه به اینکه مددکاران و کارشناسان بهداشت و درمان به مناطق عشایری اعزام شده اند و آموزش های مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته، عشایر را ملزم به رعایت نکات بهداشتی کرد.

مدیر کل امور عشایر ضمن تاکید بر این نکته که عشایر برای حفظ سلامت خود و خانواده در مناطق قشلاقی بمانند، افزود چنانچه خانوارهای عشایری اقدام به کوچ زود هنگام و خارج از تقویم کوچ بهاره نمایند از ارائه خدمات در مسیر کوچ برخوردار نخواهند شد.

  • توزیع بسته های بهداشتی در بین عشایر فارس
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top