جمعه 7 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

راه اندازی طرح CBR افراد دارای معلولیت در جامعه عشایری

مدیر کل امور عشایر فارس گفت: در راستای اجرای قانون حمایت  از حقوق افراد دارای معلولیت و به منظور گسترش  ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه طرح  CBR  افراد دارای معلولیت عشایر راه اندازی شد .

روح اله بهرامی بیان داشت: با پیگیری اداره کل امور عشایر و همکاری اداره کل بهزیستی استان فارس ، توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR  برای توانخواهان جامعه عشایری راه اندازی و تاکنون تعداد 1600 توانخواه عشایری شناسایی و خدمات لازم به آنها ارایه می گردد.

وی افزود : این تفاهم نامه چهارجانبه مابین اداره کل امور عشایرفارس، اداره کل بهزیستی،  آموزش و پرورش عشایر و سپاه عشایر استان جهت ارائه خدمات به جامعه عشایری و حل مشکلات معلولین منعقد و امضاء گردید.

مدیر کل امورعشایر فارس هدف از امضاء این تفاهم نامه را شناسایی، نیازسنجی و ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به جامعه عشایری دانست و ابراز امیدواری نمود با توجه به نیاز جامعه عشایری به این طرح بتوانیم با همکاری و همدلی که بین دستگاه های مربوطه این اداره کل بهزیستی،  طرح را عملیاتی کنیم و اثر بخشی آن را در ارتقاء وضعیت معلولین در خانوارهای عشایری ببینیم .

  • راه اندازی طرح CBR افراد دارای معلولیت در جامعه عشایری
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top