جمعه 7 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

نیروی انسانی بالاترین سرمایه یک دستگاه می باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر در جلسه شورای هماهنگی اداره کل امور عشایر فارس گفت: نیروهای انسانی بالاترین سرمایه یک دستگاه محسوب می شوند و تا جای ممکن باید تقویت شوند تا با خیالی آسوده به کار خود بپردازند.

میرآخورلی ضمن گرامیداشت روز روستا و عشایر با بیان اینکه 625 پروژه تامین آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی در مناطق عشایری کشور با اعتباری بالغ بر 342 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده افزود: عشایر در کشور ما جایگاه ویژه ای دارندو باید بتوانند از همه خدمات دولت استفاده کنند.

وی اذعان داشت: 62 درصد از عشایر کشوراز نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند و باید تلاش کرد 38 درصد از قشر این جامعه بزرگ نیز از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: تشکل ها عشایری در استان فارس در رتبه اول قراردارد ، باید تلاش کرد تشکل ها تقویت شوند تا بهره برداران عشایری با اعتماد بیشتر و خیالی راحت در این تشکل ها فعالیت داشته باشند.

مدیر کل امور عشایر استان فارس ضمن تبریک این روز اظهار داشت: ما در زندگی روستائیان وعشایر صفا ، صمیمت، ایثار و فداکاری را دیده ایم و هر وقت مشکلی برای کشور پیش آمده عشایر پیش قدم بوده که نمونه بارز آن  در استان فارس را می توان با تقدیم 2000 شهید اشاره کرد.

بهرامی با بیان اینکه فرهنگ عشایر باید ماندگار شود و این فرهنگ برای همگان تبیین شود افزود: همه ما با تعامل و همدلی و همراهی باید تلاش کنیم جامعه عشایری از تمام خدمات بهره مند شوند.

در پایان جلسه نیز تعدادی از همکارات ستادی و شهرستانی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

 

 

  • نیروی انسانی بالاترین سرمایه یک دستگاه می باشد
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top