جمعه 7 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

تدابیر لازم جهت جلوگیری از هر گونه حوادث انجام شود

جلسه مدیریت بحران با حضور مدیر کل امور عشایر فارس و جمعی از روسای ستادی در سالن جلسات اداره کل امور عشایر فارس برگزار شد 

مدیر کل امور عشایر فارس در این جلسه اظهار داشت : با توجه به اینکه عشایر در مناطق مختلف استان فارس با خطرات زیادی روبه رو هستند باید تدابیر لازم انجام شود تا از بروز حوادث جلوگیری کرد.

روح اله بهرامی افزود:با اطلاع رسانی به موقع عشایر در مناطق مختلف می توان تا حدودی از بحران ها جلوگیری کرد. 

وی با بیان اینکه روسای ستادی و شهرستانی هماهنگی بامدیر یت بحران استان را داشته واقدامات لازم درپیشگیری حوادث غیر مترقبه را انجام دهند.

مدیر کل امور عشایرفارس تصریح کرد: با توجه به سامانه بارشی در استان فارس اکیپ ها به مناطق عشایری جهت بررسی نقاط حادثه خیز اعزام شوند تا با اطلاع رسانی به موقع عشایرازمسیرسیلاب وبستررودخانه ها، از وقوع هر گونه حادثه جلوگیری شود. 

مدیر کل امور عشایر بیان داشت: باید تدابیر لازم در تهیه ملزومات از قبیل پلاستیک ،پتو و مواد خوراکی دیده شود تا در صورت بروز سیل امداد رسانی به عشایر به خوبی انجام شود. 

بهرامی افزود: روسای ادارات در شهرستانها باید هماهنگی لازم را با مدیریت بحران در شهرستانها انجام دهند تا با مدیریت کردن و برنامه ریزی صحیح جهت بهره مندی از این نعمت الهی و حداقل رساندن آسیب های ناشی از آن به جامعه عشایری کمک کرد.

  • تدابیر لازم جهت جلوگیری از هر گونه حوادث انجام شود
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top