شنبه 8 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

توزیع بیش از 900 هزار لیتر نفت سفید در جامعه عشایری فارس

مدیر کل امور عشایر فارس گفت:  با شروع فصل بارش و سرد شدن هوا، از اوایل مهر ماه تاکنون بیش از 900 هزار لیتر نفت سفید و بیش از30 هزار سیلندر گاز مایع بین خانوارهای عشایری توزیع گردیده است .

روح الله بهرامی اذعان داشت: یکی از خدمات رسانی های مهم اداره کل امور عشایر فارس توزیع نفت سفید و گاز مایع از طریق ثبت نام در سامانه الکترو نیکی می باشد.

 وی اظهار داشت: ده هزار و پانصد خانوار عشایری در استان فارس برای دریافت سهمیه نفت  از طریق ثبت نام در سامانه الکترو نیکی اقدام کرده و از این خدمات بهره مند شده اند.

مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه سرمایه های ملی از ارزش بالایی برخوردار هستند افزود: به منظور جلوگیری از آتش سوزی مراتع و تامین نیازهای عشایر در 32 جایگاه ذخیره سوخت با عاملیت شرکت تعاونی توزیع نفت سفید و و سیلندر گاز در مناطق عشایری استان انجام می شود.

بهرامی افزود: هدف از اجرای این طرح توزیع عادلانه و نظام مند نمودن فرایند عرضه سوخت به عشایر واقعی، تسریع در امر سوخت رسانی و جلوگیری از تخریب مراتع و خدمات بیشتر به جامعه مولد عشایری است.

گفتنی است 23 شرکت تعاونی تحت نظر اتحادیه تعاونی های عشایری به جامعه مولد عشایری در استان فارس خدمات رسانی انجام می دهند.

  • توزیع بیش از 900 هزار لیتر نفت سفید در جامعه عشایری فارس
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top