جمعه 10 فروردین 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

جلسه مجمع کارکنان اداره کل امور عشایر فارس برگزار شد

مدیر کل امور عشایر فارس در این گردهمایی بر عدالت، تعهد، آسیب شناسی ، دلبستگی و فرهنگ سازمانی تاکید کرد و نقش کارکنان در رشد و اعتلای اداره کل امور عشایررا مسئولیت پذیری اجتماعی  خواند .

روح اله بهرامی با توضیح اینکه اساس توسعه و پیشرفت هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان می باشد افزود: همانگونه که در سال 98 در ارزیابی و عملکرد دستگاه ها اجرایی در بعد شاخص های اختصاصی به اداره کل امور عشایر به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد و امیدواریم با سعی وتلاش، انسجام، همدلی و توانمندی کل مجموعه دوباره بتوانیم گام های بلندی در پیشرفت مجموعه برداریم،و با ایده های نو به رتبه های بالایی دست یابیم.

وی اظهار داشت:  پیشرفت شغلی هر فرد رابطه مستقیمی با علاقمندی او از شغلش دارد که مهمترین آن رضایتمندی کارکنان از شغل خود است و تمام سعی و تلاش مجموعه رضایتمندی ارباب رجوع و همکاران بوده که باتوجه آسیب شناسی و فرهنگ سازمانی و ارائه خدمات رسانی بهتر بتوانیم به تعالی سازمانی برسیم.

مدیر کل امور عشایر بیان داشت: پشتکار، انضباط شخصی، خلاقیت و شایستگی از مولفه های مورد توجه در ارزیابی کارکنان بوده و در انتصابات سعی شده است اصل شایستگی و کارآمدی لحاظ شود.

بهرامی در این جلسه توجه به رفاهیات کارکنان همواره مورد توجه شورای مدیران بوده است.

در پایان هریک از مدیران واحدها و کارکنان به بیان پیشنهادات و دیدگاه های خود پرداختند و نقاط قوت و ضعف مجموعه رابیان نمودند.

  • جلسه مجمع کارکنان اداره کل امور عشایر فارس برگزار شد
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top