پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

افتتاح حفر چاه، تجهیز و انتقال آب چاه منطقه عشایری بکهدان شهرستان ارسنجان

طرح عمرانی حفر چاه، تجهیز و انتقال آب منطقه عشایری بکهدان شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فرماندار شهرستان ارسنجان، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور عشایر و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری رسید.

احمدی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اذعان داشت:تامین آب پایدار و با کیفیت نقش ویژه ای در افزایش بهداشت و سلامت و جلوگیری از بیماری های مختلف این قشر از جامعه دارد که با بهره برداری از این نعمت بهره مند می شوند.

احمدی زاده با بیان اینکه یکی از اهداف دولت حمایت و صیانت از اشتغال است افزود: افتتاح طرح های عمرانی در چند سال اخیر باعث اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم در مناطق عشایری شده که از حاشیه نشینی در کنار شهرها جلوگیری می شود و با افتتاح این پروژه در هفته دولت شاهد ایجاد یکصد اشغال در این منطقه می باشیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور عشایر در حاشیه افتتاح بیان داشت: این طرح‌ شامل حفرچاه، تجهیز و انتقال آب منطقه عشایری بکهدان شهرستان ارسنجان با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل زارعی افزود: با افتتاح این طرح ۱۸۰ خانوار عشایری از نعمت آب پایدار سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

  • افتتاح حفر چاه، تجهیز  و انتقال آب چاه منطقه عشایری بکهدان شهرستان ارسنجان
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top