سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

مراسم افتتاح و بهره برداری از یک حلقه چاه در منطقه عشایری جنگل شدید شهرستان سروستان یا حضور استاندار

 افتتاح و بهره برداری از یک حلقه چاه درمنطقه عشایری جنگل شدید شهرستان سروستان با حضور استاندار در چهارمین روز ازهفته دولت

استاندار فارس اذعان داشت: فارس با بیشترین تعداد جمعیت عشایر کوچ رو به عنوان یک جامعه مولد نیازمند توجه و حمایت‌های خاصی می باشند .

عنایت اله رحیمی با بیان این که پروژه‌های خوبی توسط دستگاه‌ها اجرایی گردیده، افزود: یکی از پروژه‌ها، حفر چاه، تجهیز و انتقال آب در سایت عشایری جنگل شدید شهرستان سروستان است، که باعث اشتغال در راستای تولیدات بیشتر و بهره وری عشایر از این نعمت می شود. 

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر توجه خاصی در زمینه سایت‌های اسکان، ایل راه‌ها، زیست بوم‌ها، آبرسانی ، بهداشت و درمان به جامعه عشایری این استان انجام شده‌است. 

مدیرکل امور عشایر فارس در حاشیه افتتاح گفت: بهره برداری ازمجتمع ابرسانی و تامین آب سایت اسکان امامزاده و سرو نخودی در منطقه عشایری جنگل شدید شهرستان سروستان با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی به بهره برداری رسید .

روح اله بهرامی با بیان اینکه این طرح به منطور ساماندهی و اسکان ۲۵۰ خانوار عشایری متقاضی اسکان در قالب دو سایت اسکان ،تامین آب صورت گرفته و در حال حاضر خانوار های اسکان یافته از نعمت اب پایدار سالم و بهداشتی برخوردار شده اند.

گفتنی است در این مراسم رحیمی نماینده مردم شریف شهرستان های سروستان و خرامه و کوار، رضایی معاون هماهنگی اموررعمرانی استانداری، پور زارعی فرماندار شهرستان سروستان،بهرامی مدیر کل امور عشایر فارس و هیات همراه ،جمعی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

  • مراسم افتتاح و بهره برداری از یک حلقه چاه در منطقه عشایری جنگل شدید شهرستان سروستان یا حضور استاندار
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top