پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

برگزاری دوره ملی آموزش خبرنگاری حرفه ای

برگزاری دوره ملی آموزش خبرنگاری حرفه ای مدیران روابط عمومی های امور عشایر استان ها بصورت وبینار برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر فارس دوره ملی آموزش خبرنگاری حرفه ای ویژه مسئولین روابط عمومی استان ها طی دو روز در تاریخ بیست و ششم و بیست و هفتم مهر ماه به میزبانی اداره کل امور عشایر فارس و با هماهنگی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس برگزار گردید.

طی برگزاری دوره آموزش خبرنگاری حرفه ای که با حضور بیش از چهل نفر از مدیران روابط عمومی و همکاران امور عشایر استان ها برگزار گردید، به بررسی مشکلات و خلاهای آموزشی در این راستا پرداخته شد.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران و مدرس دوره خبرنگار حرفه ای گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین بررسی کامل مشکلات و ایرادات و همچنین نقاط ضعف و قوت امورعشایر استان ها در واحد های روابط عمومی برآن شدیم با برگزاری این دوره نسبت به ارتقاء علمی و آموزشی همکاران نسبت به برگزاری این دوره اقدام نماییم.

علی رضا رحیمی در ادامه افزود: بجهت ارتقاءسنجی و کیفیت سنجی شرکت کنندگان در انتهای کلاسها اقدام به برگزاری آزمون  در تاریخ بیست و هشتم مهرماه خواهیم کرد و نتایج حاصله نیز اعلام و به افرادی که موفق به کسب حداقل امتیاز گردند گواهینامه شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top