پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

عیادت مدیران و کارکنان اداره کل امور عشایر فارس از جانبازدفاع مقدس

به مناسبت سالگرد شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مدیرکل امور عشایر فارس به همراه چند تن از مدیران و کارکنان این اداره کل، در منزل جانباز 8سال دفاع مقدس حاج علی اصغر چالیک دیدار و عیادت کردند.

بهرامی مدیرکل امور عشایر فارس در حاشیه این دیدار گفت: با فرا رسیدن سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بر خود تکلیف دانستیم که با حضور در در منزل این جانباز گرانقدر که به تازگی طول درمان جراحات حاصل از جنگ تحمیلی گذرانده اند دیدار و یاد وخاطره این بزرگ مردان را که روزی مردانه در برابر تمام ناجوانمردان دنیا ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور مورد تصرف دشمن قرار گیرد را گرامی بداریم.

وی افزود: این عزیزو همچنین تمام همرزمان ایشان که امروز توفیق حضورشان برای ما در جامعه حاصل شده است، شهیدان زنده ای هستند که باید قدردان آنها باشیم.

مدیرکل امور عشایر فارس اضافه کرد: این بزرگواران پیگیری آرمان خود را به قیمت سال‌ها تحمل رنج وبیماری ناشی از جراحات حضور در میدان های نبرد به جان خریدند و آن روزها این عزیزان با بذل جان، مال و آبروی خود برای بقای ما کم نگذاشتند و امروز وظیفه همه مسئولین ومردم است که جانبازان را تاج سر خود قرار داده و اجازه ندهند که با کمبودها وکم مهری ها غم برچهره واشک در چشمان بزرگمردان این سرزمین حلقه زند.

بهرامی گفت: سرکشی و عیادت از این ولی نعمتان نباید به ایام و مناسبت‌های خاص همچون هفته دفاع مقدس ختم شود، بلکه مسئولین در هر مسند و جایگاه باید اولویت برنامه‌ای خود را توجه به این عزیزان قرار دهند.

  • عیادت مدیران و کارکنان اداره کل امور عشایر فارس از جانبازدفاع مقدس
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top