جمعه 7 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

تجلیل از رئیس اداره مطالعات اداره کل امور عشایر فارس در مراسم تجلیل از پژوهشگران برگزیده استان فارس

همزمان با هفته‌ی پژوهش، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان فارس با حضور مسؤولان، استادان و پژوهشگران استان برگزار شد. 

 مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان فارس، ازسوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز با همکاری استانداری فارس و دیگر نهادهای استان با حضور دانشمندان، استادان و پژوهشگران برگزار و از پژوهشگران برتر تقدیر شد.

در این مراسم چهار جایزه علمی مجمع خیران نخبه پرور فارس نیز به چهارتن از پژوهشگران اعطا شد.

در این مراسم رزمجو، مدیر اجرایی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان فارس با بیان اینکه هفته پژوهش در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود و در استان فارس، علاوه‌بر این در سطح شهرستانی نیز برگزار شده است، توضیح داد: هر روز در هفته‌ی پژوهش نیز یک نام به خود گرفت تا هفته‌ی پژوهش با برنامه‌های متناسب برنامه‌ریزی شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز به‌عنوان سخنران پایانی مراسم معرفی پژوهشگران برتر استان فارس با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درباره دانشگاه  شیراز که دارالعلمی در دارالعلم است، اظهار داشت: توانمندی در استان فارس در زمینه‌ی علمی و پژوهشی بسیار زیاد است و باید از بالقوه به‌صورت بالفعل در بیاید.

وی با اشاره به رتبه نخست استان فارس در زمینه علم و پژوهش در میان استان‌های کشور خطاب به اساتید دانشگاه حاضر در جلسه گفت: این رتبه حاصل زحمات شما بوده است که به‌خوبی منعکس شده و منجر به کسب این رتبه شده است.

ایمانیه تصریح کرد: به آینده‌ی استان با وجود دانشگاه‌ها و حضور استادان و پژوهشگران توانمند امیدوارم و شما هم کمک کنید که استان فارس در قله علمی قرار داشته باشد و قرار بگیرد.

در پایان این مراسم از ۵۷ نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان فارس تجلیل شد که لازم به ذکر است سعید صالحی رئیس اداره مطالعات اداره کل امور عشایری منجمله پژوهشگرانی بودند که به پاس تلاش ها و پژوهش هایشان مورد تقدیر قرار گرفتند.

  • تجلیل از رئیس اداره مطالعات اداره کل امور عشایر فارس در مراسم تجلیل از پژوهشگران برگزیده استان فارس
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top