جمعه 10 فروردین 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

بهره برداری از 4 پروژه بزرگ به ارزش 10 میلیارد تومان در ایام ا... دهه فجر

بهرامی: در ایام ا... دهه فجر 4 پروژه بزرگ به ارزش 10 میلیارد تومان جهت استفاده 270 خانوار عشایری به بهره برداری میرسد

روز گذشته جلسه ای با محوریت کمیته عشایری بزرگداشت ایام ا... دهه فجر در اداره کل امور عشایر فارس برگزار گردید.

بهرامی در این جلسه گفت: خدا را شاکریم خداوند متعال توفیق عنایت داشته است که خدمتگزار مردم علی الخصوص عشایر استان باشیم و امیدواریم در مسیر خدمت به مردم رهروان درست و خوبی برای راه شهیدان نظام مقدس کشور باشیم.

وی در ادامه افزود بر اساس دستورالعمل کارگروه روستایی و عشایری بزرگداشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی باید در این فرصت مناسب دستاوردهای خود را در خدمت به مردم بروز و اطلاع رسانی و بر همین اساس جوامع هدف خدمتگزاری را در جریان تمامی طرح هایی که بجهت رفاه حال آنها صورت پذیرفته قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب تاکیداتی داشته اند گفت یکی از مسائل و موضوعات مدنظر گام دوم انقلاب که با آن تاکید ویژه ای شده است سبک زندگی صحیح اسلامی است وظیفه داریم باتوجه به روزهای پیش رو نحوه صحیح زندگی ایرانی اسلامی را مدنظر قرار داده، الگوسازی و ترویج نماییم.

وی در ادامه سخنان گفت به این موضوع اشاره کرد که یکی دیگر از وظایف ما در این ایام شناخت تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی است تا در ادامه مسیر خدمت رسانی عقب ماندگی ها و ضعف ها شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم بعنوان مثال باید تشخیص دهیم در کدامین بخش های خدمت صادقانه به جامعه های هدف همچون اقتصاد، فرهنگ، خانواده، اجتماع و... ضعف هایی داریم و در اسرع وقت آنها را رفع و هموار نماییم، وی در ادامه گفت یکی از راه ها و مباحثی که بات استفاده صحیح از ان میتوان مسیر خدمات و اطلاع رسانی را تسهیل کرد سیاست گذاری رسانه ای و استفاده از فضای مجازی حاکم بر جامعه می باشد.

مدیرکل امور عشایر فارس در ادامه افزود این اداره کل در ایام ا... دهه فجر برنامه های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است که مهمترین آنها افتتاح و بهره برداری از 4 پروژه بزرگ عشایری به مبلغ 10 میلیارد تومان جهت استفاده 270 خانوار عشایری می باشدو همچنین سرکشی از خانواده های شهدا، گلباران و غبارروبی قبور مطهر شهدا و حضور یکپارچه عشایر استان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های این اداره کل می باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه حاج آقا شهوندی نمایندگی ولی فقیه در امور عشایر فارس، سرهنگ نادری منش از سپاه عشایر، سرکارخانم بهمنی از آموزش و پرورش عشایر، و همکاران اداره کل امور عشایر فارس حضور داشتند.

  • بهره برداری از 4 پروژه بزرگ به ارزش 10 میلیارد تومان در ایام ا... دهه فجر
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top