شنبه 8 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام تبریک معاونت توسعه مدیریت و منابع

همكار ارجمند:

خداوند متعال را شاکريم كه يك سال ديگر توفيق خدمت به محروم ترين و شريف ترين قشر جامعه را نصيب نمود. سال 1400 گذشته از اتفاقات حادث شده در سطح جهاني و ملي، براي اداره كل امور عشاير استان و شهرستانهاي تابعه نيز سالي پربار وپرتلاش رقم خورد.

در اين سال ، با تلاش مضاعف همكاران گرامي و مديريت شايسته مديركل محترم، فعاليتهاي شاخصي همچون مديريت بحران خشكسالي (( آبرساني سيار با تعداد 46دستگاه كاميون آبرسان علی رغم محدودیت و گرانی قطعات یدکی و تعمیرات، حفر و تجهیز چاه آب شرب ، احداث آب انبارها، پیگیری بهره مندی از اعتبارات ارزش افزوده، پیگیری تامین و توزیع تسهیلات بانکی قابل توجه در راستای تامین اشتغال در عشایر،  نظارت بر فعالیت  تشکل های عشایری))،  تشکیل  جلسات  شورای عشایر استان و شهرستان ها ، جلسات قرارگاه امنیت غذایی ، پیگیری عملیاتی نمودن مصوبه آموزشی و فرهنگی عشایر و نیز برنامه ارتقاء سطح سواد، دانش و مهارت در عشایر، اقدامات نوآورانه،  تلاش در جذب اعتبارات عمراني و جاري صورت پذيرفت  و حسن ختام آن هم  افتخار بازنشستگی مدیرکل محترم جناب آقای مهندس بهرامی که برای آن جناب آرزوی موفقیت و سربلندی را داریم.

ضمن عرض تبريك سال نو به جنابعالي و خانواده محترم ، در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ، احسن الحال را برای شما آرزو مینماییم.                                                      

  • پیام تبریک معاونت توسعه مدیریت و منابع
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top