چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

سرپرست اداره کل امور عشایر فارس معرفی شد

با حضور معاون توسعه و امور زیر بنایی سازمان امور عشایر ایران و رئیس اداره حراست این سازمان از خدمات روح‌الله بهرامی مدیر کل سابق امور عشایر فارس تقدیر و عبدالحمید کریمی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

جانشین ریاست سازمان عشایر ایران و معاونت عمران و امور زیر بنائی  در آیئن معارفه و تکریم ضمن تقدیر از خدمات به سزای روح الله بهرامی در سمت مدیرکل امور عشایر استان فارس افزود: در زمان تصدی ایشان در این اداره کل با استفاده از گنجینه های انسانی و کارشناسان متبحر و کاربلد حاضر در مجموعه توانستند همیشه استان فارس را در جایگاه واقعی خود حفظ کنند که نشان از درایت ایشان بوده است.

میزبان در ادامه گفت: باتوجه به وضعیت کم بارشی و خشکسالی چندسال اخیر باید عشایر را در این مسیر سخت که آنها مستقیما با اقلیم و منابع طبیعی ارتباط دارند توجیه کرده که شرایط فعلی شرایط سختی است و باید تمام توانمان را در همراهی با یکدیگر بکار گیریم تا از این بازه زمانی عبور کنیم.

وی بیان داشت: جامعه کنونی در حال تغییر است و باید به ارکان زندگی عشایر بپردازیم که عشایر در این شرایط، بهره وری و بهره مندی بیشتری از مسائل داشته باشند.

معاونت توسعه عمران و امور زیربنائی گفت: تک محصولی بودن عشایر دیگر جوابگوی زندگی عشایر نیست و نیاز به آموزش و برخورد علمی در جهت چندمحصولی شدن عشایر می باشد، وظیفه ما این است در این راستا مزیت های اقلیمی را شناسایی و به عشایر اعلام کنیم.

در پایان مراسم حکم انتصاب عبدالحمیدکریمی و لوح تقدیر روح الله بهرامی توسط معاونت سازمان به آنان اهدا شد.

  • سرپرست اداره کل امور عشایر فارس معرفی شد
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top