شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

آیین کلنگ زنی پروژه برق رسانی به چاه آب شرب منطقه عشایری کنج کائیدی شهرستان مرودشت

 

آیین کلنگ زنی پروژه برق رسانی به چاه آب شرب منطقه عشایری کنج کائیدی شهرستان مرودشت با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، رشیدی کوچی نماینده مردم شهرستانهای مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، عبدالحمید کریمی مدیر کل امور عشایر فارس کل برگزار شد .

مدیر کل امور عشایر بیان داشت: این پروژه شامل برق رسانی به چاه آب شرب منطقه عشایری کنج کائیدی به طول 900 متر، تجهیز چاه،ساخت اتاقک، انتقال آب به مخزن بتنی به طول 400 متر و توزیع شبکه آبرسانی از مخزن تا محل اسکان عشایر می باشد.

عبدالحمید کریمی افزود:در حال حاضر از اعتبارات ارزش افزوده مبلغ 400 میلیون تومان اختصاص یافته که طی تفاهم نامه سه جانبه میان فرماندار، امور عشایر شهرستان و بسیج سازندگی اجرای آن به بسیج سازندگی شهرستان واگذار شده است.

وی افزود:مبلغ یک میلیارد تومان از طرف نماینده شهرستان و مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از طرف ریاست سازمان امور عشایر کشور در سفر ماه گذشته به فارس و شهرستان مرودشت به این پروژه اختصاص یافت.

مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه مبلغ 180 میلیون تومان از اعتبارات ارزش افزوده اداره کل امور عشایر استان نیز به این پروژه اختصاص داده شده است گفت: 45 خانوار عشایری ساکن هستند و در بعضی از فصل های سال تا 150 خانوار عشایری در این منطقه ساکن می شوند و امیدواریم با سرانجام رسیدن این چنین پروژه هایی مشکل آب عشایر حل شود و همه از این نعمت بهره مند شوند.

گفتنی است این پروژه در مسیر کوچ و ایلراه شمال _ جنوب عشایر نیز می باشد.

  • آیین کلنگ زنی پروژه برق رسانی به چاه آب شرب منطقه عشایری کنج کائیدی شهرستان مرودشت
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top