جمعه 7 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام سرپرست اداره کل امور عشایر فارس به مناسبت برگزاری یادواره شهدای عشایر

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

شهادت در راه خدا بالاترین و افضل ترین فضیلتی که خداوند قادر و رحمان این ارمغان بزرگ را به پاک ترین و والاترین جهادگران در راه خویش عطا می فرماید. و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر و دقیق تر از ذکر مقام این آسمانیان درزنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم .

برپایی یادواره شهدا نه تنها گرامیداشت یاد شهدا، که نقطه روشنی است تا ما را با اصل و هدف غایی خود آشنا کند، چراکه به فرموده رهبر انقلاب، گاهی رنج و زحمت زنده نگاه داشتن خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست.

به مرحمت خداوند یگانه و تحت توجهات قطب عالم امکان حضرت ولیعصر(عج) و هدایت های نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای مدضله العالی و با استمداد از ارواح مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و تمامی شهدای این نظام پرخیر و برکت، ثمره سالها مجاهدت و تلاش خالصانه عموم مردم استان فارس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن سروران و زندگان حاضر در درگاه احدیت در قامت اولین یادواره ملی سرداران، امیران و 3000 شهید قشقایی در شهر شهید پرور شیراز تجلی یافت.

لذا برخود لازم دانسته اولا از از حضور شوق انگیز و دلگرم کننده اقشار مختلف مردم ولایتمدار علی الخصوص عشایر غیور استان و همچنین خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، دکتر ایمانیه استاندار فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان فارس و ستاد برگزاری یادواره و تمامی دست اندرکاران که قریب 5سال تلاش در جهت شناسایی شهدای عشایر استان داشته و در شکل‌گیری و برگزاری این یادواره متحمل زحمت شدند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

عبدالحمید کریمی

مدیرکل امور عشایر فارس

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top