شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

بسم رب الشهداء و الصدیقین

" شهیدان عزیزمان مرحوم آقای رجایی و مرحوم آقای باهنر، حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام بودند. لازم می‌دانم که یاد شهید رجایی و شهید باهنر را هم که انصافاً و حقاً الگوی دو چهره انقلابی مؤمن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس‌آموز بود، تمجید کنم و گرامی بدارم. وقتی که هفته دولت می‌شود و اسم شهید رجایی و شهید باهنر می‌آید، مردم در ذهنشان نیست که فقط از دو شهید تجلیل می‌کنیم، می‌فهمند که یک جریان فکری و عملی و انقلابی است که مورد تجلیل قرار می‌گیرد."

رهبر معظم انقلاب اسلامی

فرارسیدن سالگرد شهادت شهیدان باهنر و رجایی الگو و اسوه های مدیریت انقلابی و جهادی نظام مقدس جمهوری اسلامی که نشان از آغاز هفته دولت می باشد و همچنین یاد و خاطره شهدای کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران و چهارم مردادماه روزکارمند گرامی باد.

هفته دولت و روز کارمند فرصتی شایسته در جهت نشان دادن هرچه بهتر اهداف بزرگداشت این ایام محسوب می گردد که مهمترین آنها معرفی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای مناسب خدمت به جامعه در قامت یک مدیر انقلابی، اعتلاء و پیشرفت چشمگیر اهداف مدیریتی در نظام اداری، ارتقاء منزلت و سلامت اجتماعی کارکنان دولت، ترویج فرهنگ اداری در رفتار و خدمات رسانی به مردم، اصلاح نگرش و تفکر مردم نسبت به خدمات قشر کارمندی، ایجاد و تقویت روحیه نشاط، امید، تلاش روزافزون و تشویق و راهنمایی عموم مردم به مشارکت در امور اجرایی و اداری و نمایش تمام عیار توان یک حکومت اسلامی در اداره مطلوب جامعه و... می باشد.

لذا ضمن تأسی به این اسوه‌های مقاومت و شهادت و ایمان، خدمت خالصانه با پشتوانه عظیم مردم برای اعتلای این نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفاه و سربلندی مردم شریف و صبور آن، عزمی راسخ و تلاشی مضاعف می طلبد تا توسعه پایدار و آبادانی کشور با برنامه ریزی اصولی، تدوین راهبرد صحیح اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... همراه با جهشی چشمگیر محقق شود. بی شک سیره شهیدان رجایی و باهنر برای ساختن ایرانی آباد، فصول درخشانی و زرینی از خدمتگزاری صادقانه دولت و کارمندان به ملت را منقوش و در اذهان مردمان عزیز این مملکت به یادگار گذاشته است.

فلذا از خداوند متعال خواستاریم به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، مدیران و کارمندان توفیق خدمتگزاری شایسته عطا فرموده و شهدای این راه خصوصاً شهدای کارمند و شهیدان رجایی و باهنر را که دو چهره برجسته این راه هستند مشمول مغفرت و رحمت و لطف خود قرار دهد و آنها را شافی ما در روز محشرگرداند.

در پایان بدینوسیله ضمن تشکر از تمامی مدیران ذینفع امور عشایر در استان فارس و همکاران محترم این اداره کل که تمام تلاش خود را در جهت مرتفع نمودن مشکلات و معضلات جامعه هدف اداره کل امور عشایر استان می نمایند، تشکر و تقدیر می نمایم، عزت و سربلندی در جهت رسیدن به اهداف و آرمانهای کلان خدمت رسانی به خلق الله  را از ایزد منان مسئلت دارم .

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top