شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل امور عشایر فارس

مدیرکل امور عشایر فارس در حکمی سرپرست روابط عمومی اداره کل امور عشایر فارس را منصوب کرد.

 عبدالحمید کریمی در حکمی "حسام الدین ربَی" را به سمت سرپرست روابط عمومی منصوب کرد. در این حکم آمده است: امید است در سال «تولید، دانش بنیان؛ اشتغال آفرین» با استعانت از پروردگار متعال و استفاده بهینه از قابلیت های  گسترده از جامعه عشایری در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف موفق و موید باشید.

حکم انتصاب "حسام الدین ربَی" روز چهارشنبه 2 شهریور در مراسمی توسط مدیرکل امور عشایر فارس به وی ابلاغ و از زحمات "سرکار خانم مریم ایزدی" روابط عمومی پیشین این اداره کل قدردانی به عمل آمد.

مدیرکل امور عشایر فارس در این مراسم اظهار داشت: در دنیای ارتباطات نقش و جایگاه حساس روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و با توجه به نقش پررنگ رسانه ها در زندگی امروز بشر، توجه و دقت لازم در خصوص صحت و سرعت انتشار اخبار علی الخصوص اخبار و مطالب مربوط به عشایر استان بمنظور اثربخشی در اطلاعات و آگاهی از اخبار دست اول و درلحظه جامعه عشایری را خواستار شد.

وی در ادامه استفاده از توان نیروهای مجموعه به عنوان یک محور اطلاع رسانی که می تواند انگیزه را در عشایر و حتی سایر همکاران این ادراه کل دوچندان کند اشاره کرد و گفت باید بتوانیم به کمک یکدیگر در رشد و تعالی سازمانی گام موثر برداریم.

کریمی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و سیاست گذاری دقیق و لحظه ای در حوزه روابط عمومی که بازوی اصلی اطلاع رسانی و ارتباط هر مجموعه  تلقی می شود بتوانیم از تمام ظرفیتهای موجود در اداره کل امور عشایر استفاده کرده و در راستای بهره گیری صدر در صدی از پتانسیل های روابط عمومی در ارتقای زندگی و عدالت اجتماعی عشایر استان به سرحد مطلوب نزدیک تر شویم.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top