شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

حضور کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در برنامه زنده رادیویی گفتگو رادیو فارس به مناسبت هفته دولت

کریمی با حضور در رادیو گفتگو رادیو فارس گزارش عملکرد 5ماه اداره کل امور عشایر فارس و خدمات صورت گرفته به جامعه عشایری را تشریح کرد.

کریمی ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به جمعیت بالغ بر یکصد و بیست هزار نفری عشایر استان گفت جامعه هدف عشایر استان به عنوان قشر مولد و پویا به حساب می آیند که درصد بالایی از تولید زنجیره گوشت قرمز معادل 25 درصد نیاز استان و کشور، صنایع دستی، محصولات زراعی و باغی معادل 260هزار تن در سال و ... را در اختیار دارند.

وی در ادامه از پروژه های عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت و عملکرد این اداره کل در بخش های ساماندهی، تعاونی ها، تسهیلات، مطالعات، توانخواهان و... گزارش کاملی ارائه نمود که مهمترین آنها تامین آب شرب عشایر شهرستان های خرامه و جهرم، آبرسانی به عشایر تنگ زندان و آب پلنگی کازرون،خط انتقال آب به دشتک قراچه، برق رسانی به شهرک میر و عبداللهی، توزیع 6200 تن آرد در 5 ماه نخست سالجاری، یازده هزار و دویست تن خوراک دام و علوفه، مطالعات طراحی خطوط انتقال آب با رعایت اصول wsp (برنامه ایمنی آب) با تاکید بر امنیت زیستی و پدافند غیر عامل برای اولین بار در کشور، شناسایی و افراد توانخواه و معرفی به بهزیستی جهت اخذ تسهیلات و مستمری و... می باشد.

در ادامه برنامه زنده رادیویی گفتگو رادیو فارس، عشایر استان با تماس مستقیم با برنامه سوالاتی در مورد خرید دام، توزیع علوفه، مشکلات ایلراه ها پرداختند که کریمی مدیرکل امور و حیاتی معاون توسعه و امور زیربنایی پاسخ سوالات را به صورت تفصیلی توضیح دادند.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top