شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

بیانیه مدیرکل امور عشایر فارس در خصوص شهادت تعدادی از زائران احمد بن موسی الکاظم (ع) شاهچراغ

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
 در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳
 پرواز سبکبالانی از زائران  احمد بن موسی الکاظم (ع) شاهچراغ در حادثه تروریستی شب گذشته عوامل تکفیری ، نشان داد، هنوز هستند سبکبالانی که خداوند مسیر شهادت را برایشان باز گذارده است.
 استکبار جهانی در اوج درماندگی خود، دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و زائرانی که غوطه ور در یاد خدا را به شهادت رساند.  اما آنچه که مسلم است این شهادتها نویدی به پایان زندگی نکبت بار ظالمان عالم مخصوصا رژیم صهیونسیتی است.
اداره کل امور عشایر فارس ،شهادت مظلومانه این زائران را به محضر امام زمان ارواحنافداه و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و خانواده محترم این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض میکند.
و اعلام می دارد که راه دینداری این شهیدان ادامه خواهد داشت و هرگز نخواهیم گذاشت این نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید در راه قرآن و اسلام بوده است کوچکترین لطمه ای بخورد. و انشالله شاهد نابودی استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و ایادی پلیدش در عالم باشیم.

عبدالحمید کریمی

مدیرکل امور عشایر فارس

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top