شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

آیین تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع) با حضور عشایر استان های مختلف کشور و استان فارس برگزار شد

با حضور گسترده مردم؛

آیین تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) با حضور عشایر استان های مختلف کشور و استان فارس در شیراز برگزار شد

با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و همراهی مهمانانی از عشایر غیور، ولایتمدار و شهید پرور استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، بوشهر و طوایف و ایلات مختلف عشایر استان فارس، آئین تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.

2 تن از شهدای حادثه شاهچراغ(ع)، از خانواده های شهیدپرور عشایر استان فارس هستند که مردم و خانواده شهدای این حادثه با در دست داشتن عکس شهدا و سر دادن شعارهایی علیه جنایت تروریست‌ها، حرکت به سمت حرم شریف حضرت شاهچراغ(ع) را آغاز کردند.

این مراسم با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان قضایی و فرماندهان ارشد نظامی سپاه کشور، ارتش و پلیس، مدیرکل امور عشایر فارس و هیئت همراه و دیگر مسئولان و مدیران استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود.

در همین راستا مدیرکل امور عشایر فارس طی مصاحبه ای، با ابراز همدردی با خانواده های شهدا، خواستار اشد مجازات برای عاملان این حادثه تروریستی شد و اعلام داشت درب شهادت همچنان باز است و قطغا شهدای شاهچراغ (ع) در بهشت برین خداوند متعال با سربلندی در محضر ائمه و اهل بیت رسول ا... (ص) حضور خواهند یافت.

آیین خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ آبان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان به زادگاهشان منتقل می‌شود.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top