شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

دیدار فرماندار و شهردار خنج با مدیر کل امور عشایر استان فارس

دیدار اسفندیاری فرماندار شهرستان خنج به همراه محمود پور شهردار خنج با کریمی مدیر کل امور عشایر فارس:

در این جلسه حیاتی معاون توسعه و امور زیربنایی ، تاج بخت ریاست حوزه مدیریت ، سرخ گلی مسوول حقوقی اداره کل امور عشایر فارس، عراض پور ریاست اداره امور عشایر خنج و طیبی پور مشاور مدیر کل در حوزه بهداشتو درمان نیز حضور داشتند.

اسفندیاری در ابتدای جلسه یادآور شدند که امام خمینی (ره) فرمودند که عشایر ذخایر انقلاب هستند و در همه ی عرصه حضور داشتند. بر همین اساس لازم هست توجه بیشتری به این قشر زحمتکش شود و در رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

 با توجه به درخواست تعریض بلوار امام حسن (ع) شهرک گلدان خنج که در مجاورت اداره امور عشایر این شهرستان قرار دارد ، این موضوع به بحث و تبادل نظر و جمع بندی گذاشته شد و مقرر گردید با توجه به افزایش قیمت زمین و ملک ، مجدداً کارشناس رسمی دادگستری نسبت به قیمت گذاری زمین تحت تملک اداره امور عشایر و ساختمان این اداره اقدام نماید .

در ادامه فرماندار شهرستان خنج و مدیر کل امور عشایر در مورد مشکلات حوزه عشایری شهرستان خنج از قبیل آبرسانی ، تأمین علوفه، تأمین آب از طریق آبفا، سامانه خورشیدی قابل حمل، رفع مشکلات مراتع عشایری و ... پرداختند.

در پایان نیز اسفندیاری فرماندار خنج از کریمی مدیر کل امور عشایر فارس و همکارانشان دعوت کرد که در اولین فرصت در شهرستان خنج حضور یافته و از نزدیک با عشایر دیدار داشته باشند و جهت رفع مشکلات آنان اقدام نمایند.

کریمی نیز قول مساعد دادند در سریعترین زمان ممکن از مناطق عشایری شهرستان خنج بازدید و نسبت به رفع مشکلات عشایر اهتمام ویژه ای داشته باشند

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top