شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

دکتر صالحی رئیس اداره مطالعات اداره کل امور عشایر فارس بعنوان کارمند نمونه استانی معرفی شد

معاون استاندار فارس اعلام کرد؛

ارزیابی 180 مدیر میانی و کارشناس در جشنواره شهید رجایی 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان فارس ٨۵ مدیر میانی و ٩۵ کارشناس مورد ارزیابی قرار گرفتند. 

کریمی در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی بیان کرد: در این دوره از جشنواره تعداد دستگاه‌هایی که مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند شامل ١٠٢ دستگاه اجرایی ٢٢ دفتر ستادی و ٣۶ فرمانداری بوده‌اند.

وی افزود: ٩٢ نفر در قالب ٩١ دستگاه اجرایی و در مجموع ١٨٠ نفر از ١۴٧ واحد سازمانی به دبیرخانه معرفی شده‌اند.

کریمی تأیید کرد: براساس شاخص‌های ارزیابی نسب به بررسی افراد و ادارات اقدام شد از جمله این شاخص‌ها می‌توان به وجدان کاری، انضباط اداری، مسئولیت پذیری و … اشاره کرد.

به گفته وی کمیته برنامه ریزی در استانداری فارس ایجاد شد و مقیاس‌های کمی و کیفی نیز در نظر گرفته شد این در حالی است که ٨۵ مدیر میانی و ٩۵ کارشناس مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون استاندار فارس با اشاره به این موضوع که برخی از دستگاه‌ها پاسخی به فرایند جشنواره رجایی ندادند بیان کرد: از جمله این دستگاه‌های می‌توان به اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات، دانشگاه پیام نور، دانشگاه شیراز، مدیریت حج و زیارت، مدیریت منطقه پنج انتقال گاز، اداره کل کتابخانه های، دانشکده باهنر اشاره کرد.

کریمی تاکید کرد: در فرایند ارزیابی کارکنان برتر در سال ١۴٠٠ بیش از ٩٢ نفر از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، ستادی و فرمانداری‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند که نشان دهنده رشد فزاینده بررسی کارشناسان است و ١٣ کارمند برتر و ٣ فرماندار نمونه در این دوره به عنوان برترین‌های فارس معرفی شدند.

لازم به ذکر است در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در سال 1401 دکتر سعید صالحی رئیس اداره مطالعات اداره کل امور عشایر فارس بعنوان کارمند نمونه استانی معرفی گردید.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top