جمعه 7 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

همکاران اداره کل امور عشایر فارس همراه با شهروندان شیراز پیکر شهید امنیت "شهید مویدی" را تشییع کردند

مراسم وداع با پیکر طلبه شهید محمد مویدی از شهدای اغتشاشات شیراز در خیابان معالی آباد قتلگاه شهید برگزار شد و همکاران اداره کل امور عشایر فارس همراه با شهروندان شیرازی پیکر مطهر این شهید را در فضایی آمیخته با اشک و آه تشییع کردند.

شهید امنیت حجت‌الاسلام «محمد مویدی» طلبه بسیجی و جهادگر اهل بیضا در استان فارس شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آبان با پرتاب کوکتل مولوتف توسط اغتشاشگران در خیابان معالی‌آباد شیراز به شهادت رسید.

مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت حوالی ساعت ۹:۳۰ روز شنبه ۲۸ آبان در شیراز از ابتدای بلوار شریعتی (معالی آباد) به سمت بوستان ملت محل شهادت این طلبه بسیجی برگزار شد.
تمثال‌ها و تصاویر در دست تشییع کنندگان مزین به تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید جهادگر محمد مؤیدی بود و اقشار مختلف مردم با  پیکر مطهر این شهید امنیت وداع کردند.
آیین تشییع این شهید والامقام به شکلی متفاوت در شیراز به سمت محل شهادت وی در خیابان معالی آباد برگزار شد. مراسم‌های تشییع شهدا در شیراز به صورت معمول در مسیر میدان شهدا تا حرم شاهچراغ برگزار می‌شود که این آیین به شکلی متفاوت در مسیر منتهی به محل شهادت حجت الاسلام مویدی در خیابان معالی آباد برگزار شد.

 
 
 
 
 
 
 
طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top