شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

بسمه تعالی
نٓ وَ ٱلقَلَمِ وَ مَا يَسطُرُونَ
ضمن عرض تسلیت ایام الله ماه محرم و صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، تلاش‌ها و مجاهدت های اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز استان فارس را ارج می نهیم و قدردان تلاش های شبانه روزی یکایک شما در سنگر علم و قلم هستیم.
۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا در افغانستان است که این روز به نام «روز خبرنگار» نامگذاری گردیده و این روز، به تنهایی بیانگر ارزش والای کار و تلاش فعالان حرفه رسانه و خبرنگاری است. 
17 مردادماه روز بزرگداشت ارزش و جایگاهی حرفه ای می باشد که به تنهایی می تواند با آگاهی بخشی، جامعه ای را در مسیر توسعه، رشد و شکوفایی قرار دهد و بی شک این مهم زمانی رخ میدهد که مردم و مسئولان در جامعه به اهمیت و نقش خبرنگار و رسالتش در جامعه واقف باشند. خبرنگاران میراث دار شهدایی همچون آوینی ها، صارمی ها و... است که جان در راه اعتلای آرمان ها و اهدافشان گذاشتند. از این رو اصحاب رسانه باید منادی واقعی وحدت و همبستگی میان مردمان باشند.
لذا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جامعه رسانه و عموم فعالان این عرصه، روز خبرنگار را تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سربلندی روزافزون جامعه خبری متعهد، پرتلاش و پویای استان فارس  را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
عبدالحمید کریمی
مدیرکل امور عشایر فارس

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top