شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

اداره کل امور عشایر باتوجه به وظایف قانونی خود بدنبال حمایت قانونی از مراتع وچراگاه های عشایر میباشد

دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس: 
اداره کل امور عشایر فارس باتوجه به وظایف قانونی خود بدنبال حمایت قانونی از مراتع و چراگاه های عشایر میباشد

دکتر جمشیدی فرماندار فیروزآباد:
مجموعه فرمانداری شهرستان فیروزآباد حامی مسائل مرتبط با عشایر است

در راستای بررسی مسائل و مشکلات عشایر شهرستان فیروز آباد، دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و هیئت همراه ضمن دیدار با عشایر منطقه کهواده و احصاء موارد و موانع خدمات رسانی منجمله معارضات مراتع و طرح های سرمایه گذاری معادن، در این منطقه(در مسیر جاده فیروزآباد به عسلویه) حضور یافت.

کریمی در این راستا در نشستی با جمشیدی فرماندار شهرستان فیروز آباد که با محوریت اختلافات موجود جهت راه اندازی کارخانه سنگ شکن و معارض با محدوده مراتع عشایری منطقه کهواده و حل و فصل این موضوع برگزار شد گفت اداره کل امور عشایر فارس باتوجه به وظایف قانونی خود بدنبال حمایت قانونی از مراتع و چراگاه های عشایر میباشد، لذا باید درصورت راه اندازی هرگونه عملیات های معدنی و... منافع عشایر نیز درنظر گرفته شود.

جمشیدی فرماندار فیروزآباد نیز گفت فرمانداری فیروزآباد نقش تسهیلگر را در مسائل دارد لذا در این موضوع خاص فرمانداری راضی به پیشامد مشکلات و موانع برای طرفین نیست
لذا این بحث باید از چند جهت منجمله نیاز استان و شهرستان به مصالح ساختمانی باکیفیت و همچنین آلایندگی ها و مسائل مشکلات ناشی از آن برای عشایردر نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود باتوجه به طرح های ملی پیش رو در شهرستان فیروزآباد باید عشایر درنظر گرفته شده و مجموعه فرمانداری شهرستان فیروزآباد حامی مسائل مرتبط با عشایر است.

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top