شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست اداره کل امور عشایر فارس برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست اداره کل امور عشایر فارس با حضور مهندس نیسی سرپرست اداره کل حراست سازمان امور عشایر کشور، مهندس ژاله معاون امور تعاونی ها و نظام بهره برداری سازمان امور عشایر کشور، دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس، ملک زاده رئیس حراست سازمان جهاد کشاورزی فارس و مسئولین ستادی و شهرستانی و همکاران اداره کل امور عشایر استان برگزار شد.

مهندس نیسی در این نشست گفت در حراست سازمان امور عشایر کشور و بالطبع در استان فارس زحمات بسیاری کشیده شده است که ضمن بهره مندی از این تجربیات باید بصورت جدی مشکلات عشایر در هر زمینه ای پیگیری گردد.

کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در این جلسه گفت امیدواریم مشکلات خانواده بزرگ عشایری استان فارس با حضور نیروهای متعهد و متخصص و همکاری های خاص حراست اداره کل بصورت پله پله حل و فصل شود و روزی را شاهد باشیم که عشایر استان فارس و کشور با کمترین دغدغه به زندگی خود ادامه دهند.

در ادمه نیز دکتر ملک زاده حراست سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با اشاره به وظایف سازمانی حراست در ادارات منجمله احقاق حق طرفین در مسائل مطروحه، کمک به انتصابات شایسته، صیانت از شان همکاران و ارباب رجوع، گفت در راستای وظایف یاد شده مهمترین وظیفه مسئولین حراست در دستگاه های اجرایی مراقبت و رصد اتفاقات و کمک به بهبود عملکرد سازمان هاست.

در انتهای جلسه  با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس مسعود علیایی رئیس سابق حراست اداره کل تقدیر شد و دکتر اکبر فرهادی بعنوان سرپرست جدید منصوب و معرفی شد.
جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top