شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

برگزاری دومین مرحله از سلسه برنامه های اردوی کتابخوانی عشایر فارس به میزبانی عشایر شهرستان اقلید

اجرای برنامه های ترویجی و فرهنگی کتاب محور، اهدای کتاب، ارائه خدمات کتابخانه سیار در مناطق عشایری، برگزاری مسابقه، جمع خوانی، قصه گویی، کلاس های مهارتی و آموزشی. مسابقات بومی و محلی و... از جمله برنامه های این رویداد یک روزه کتابخوانی در مناطق عشایرنشین بود.
این اردوی کتابخوانی عشایر  با هماهنگی اداره امور عشایر شهرستان اقلید و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس برگزار شد و استانداری، صداوسیمای مرکز فارس، اداره کل امور عشایر، اداره آموزش و پرورش عشایر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه عشایر استان فارس، هلال احمر و اداره ورزش و جوانان نیز در برگزاری این رویداد مشارکت داشتند.
هدف از اجرای این برنامه، توسعه عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی جامعه عشایر به کتاب و منابع اطلاعاتی بود که طی یک روز در اقلید، بزرگترین منطقه ییلاقی عشایر استان فارس برگزار گردید. در این رویداد که با استقبال عشایر منطقه مواجه شد، عشایر از برنامه رضایت خاطر خوبی داشته و خواستار اجرای برنامه های مشابه در سال آتی و بصورت مستمر بودند. 

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top