شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

افتتاح شبکه آبرسانی به منطقه عشایری تنگه دهویه فیروزآباد

پروژه آبرسانی منطقه عشایری تنگه دهویه شهرستان فیروزآباد با حضور کریمی مدیرکل امور عشایر فارس، جمشیدی فرماندار فیروزآباد، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و جمعی از معتمدین عشایری افتتاح شد.

این پروژه در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، بطول بیش از ۷ کیلومتر، تعداد بهره بردار ۴۰ خانوار عشایری و از محل اعتبارات ملی و استانی عملیاتی شده است.

در همین راستا دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر گفت فاز دوم و سوم این پروژه با محوریت تجهیز، مخزن گذاری و انتقال آب با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال طی ماه های آینده عملیاتی و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه افزود فاز دوم شامل شاخت مخزن ۵۰ مترمکعبی و فاز سوم شبکه سازی و انتقال آب از مخزن به منازل مسکونی سایت اسکان مذکور می باشد که امروز آیین کلنگ زنی آن انجام می پذیرد.

در این مراسم مقرر شد از طریق شورای محل پیگیری های لازم جهت تغییر نام این منطقه عشایری به نام شهید محمدی صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان نیز با اشاره به اینکه در سفر فعلی هیئت دولت هماهنگی و تعاملاتی در بین ادارات و دستگاه های اجرایی صورت گرفته است که محرومیت زدایی از مناطق عشایری جدی تر از گذشته پیگیری شود.


جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.

 

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top