شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

بازدید کریمی مدیرکل امور عشایر فارس از مناطق عشایری شهرستان نورآباد

بر اساس برنامه از قبل پیش بینی شده کریمی مدیر کل امور عشایر فارس و سرهنگ شکوهی فرماندهی سپاه عشایر استان، از مناطق عشایری شهرستان ممسنی بازدید نمودند.
در ابتدای این بازدید با هماهنگی انجام شده، جلسه ای با حضور سرهنگ زارعی فرمانده سپاه نوراباد، سرهنگ مومنی نژاد معاون اجرایی سپاه و سرهنگ گودرزی مسئول اطلاعات سپاه نوراباد در محل فرماندهی سپاه نوراباد تشکیل گردید. 

در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل امور عشایر فارس و اداره امور عشایر شهرستان در جهت بهبود خدمت رسانی به عشایر ارائه و همچنین طرح های جدید در دست اقدام اداره کل امور عشایر فارس برای حاضرین تشریح و در خصوص مسائل، مشکلات و چالش های پیش روی عشایر بحث و راه حل های پیشنهادی طرفین بررسی گردید.

پس از پایان جلسه جمعی از عشایر و روستاییان در سپاه نورآباد حضور یافته و ضمن احصاء مشکلات مناطق عشایری آنها توسط مدیرکل امور عشایر فارس، به سوالات حاضرین که جمعی از عشایر و روستائیان شهرستان بودند پاسخ های لازم داده شد.
کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و هیئت همراه در ادامه با حضور در جلسه شورای تامین شهرستان که با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه، فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی نورآباد برگزار بود شرکت نموده و در مورد اقدامات و مسائل و مشکلات عشایر بحث و تبادل نظر گردید. 

در ادامه حضور کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در شهرستان نروآباد، در بازدید از مناطق عشایری حومه بشارجان، تصویب ساخت آبنما بعد از سالیان متمادی که از درخواست های بلند مدت عشایری بود صورت گرفت، همچنین تصویب پروژه مرمت آبنمای بزرگ تابه ایازگلو، سرکشی از عشایر و بررسی وضعیت آبرسانی سیار عشایر، بررسی راه های عشایری از دیگر برنامه های سفر بود. 

لازم به ذکر است یکی از اهداف مهم این سفر توضیح و روشنگری درخصوص نحوه اجرای طرح تولید قراردادی گوشت قرمز توسط عشایر بود که طی هماهنگی های صورت گرفته توسط امور عشایر شهرستان و اداره کل امور عشایر استان توضیحات لازم به عشایر داده شد.

در پایان در دیدار صمیمی مدیرکل امور عشایر فارس و هیئت همراه با امام جمعه شهرستان ممسنی، فعالیت ها و عملکرد اداره کل امور عشایر، در استان بویژه شهرستان ممسنی به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این دیدار کریمی از توجه ویژه حجت الاسلام شاکری فر امام جمعه شهرستان و اهتمام و تلاش ایشان در جهت حل مشکلات جامعه عشایری شهرستان تقدیر و تشکر نمود. 

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top