شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس بمناسبت هفته پدافند غیر عامل:

مسئله پدافند غیر عامل مسئله بسیار مهمی است و هر روزی که می‌گذرد بر اهمیت پدافند غیر عامل افزوده می‌شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)

پدافند غیرعامل باتوجه به ذات و مفهوم آن متشکل از مجموعه اقدامات غیرمسلحانه ای، که موجبات تقویت و افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران درمقابل تهدیدها واقدامات نظامی دشمن و تداوم فعالیت های ضروری می شود.
لذا با فرارسیدن سالروز فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی، مبنی بر تشکیل پدافند غیرعامل در کشور، هفته پیش رو فرصت مغتنمی است که با اجرای برنامه‌های هدفمند مربوط به پدافند غیرعامل شاهد معرفی این حوزه حساس در عرصه‌های مختلف فرهنگ‌سازی، ترویج اصول و اهداف پدافند غیعامل و نهادینه کردن آن بین عموم اقشار مختلف مردم باشیم.
نقش عشایر در کشورمان، بعنوان یکی از پایه های پدافند غیرعامل برکسی پوشیده نیست، و با توجه به شعار سال 1402 در هفته پدافند غیرعامل مبنی بر "ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید" نیز حضور پررنگ عشایر ایران اسلامی در عرصه های مختلف مبین همین شعار در عمل است.
عشایر همواره در جهت حفظ امنیت در حوزه های مختلف و امید بی نظیر خود به الطاف الهی با رشادت ها، لحظه شناسی و غیرت و تلاش خود برای پایداری ایران بزرگ از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.
در همین راستا فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را تبریک عرض نموده و برای همه فعالان و تلاشگران این عرصه خطیر که در حفظ و بقای زیرساخت‌ها و امنیت پایدار مراکز محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کوشند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
عبدالحمید کریمی
مدیرکل امور عشایر فارس 

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top