شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

بهسازی و همگرایی در دستگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی فارس باید بیش از پیش باشد

دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس:
بهسازی و همگرایی در دستگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی فارس باید بیش از پیش باشد
اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های وابسته سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.
این جلسه به ریاست دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و با حضور حجت الاسلام قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین رئیس سازمان و مدیران کل و مدیران دستگاه های وابسته سازمان جهاد فارس، در سالن جلسات اداره کل امور عشایر فارس شد.
دهقانپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این جلسه گفت باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و دستور استاندار فارس مبنی بر هم افزایی بیشتر دستگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان، اولین جلسه بامحوریت اداره کل امور عشایر فارس برگزار گردید.
وی در ادامه گفت حوزه جهاد کشاورزی فارس یک حوزه گسترده است بطوریکه در سفر اخیر هیئت دولت به استان فارس و بازدید مسئولان از طرح ها و فعالیت های حوزه جهاد کشاورزی استان، وزیر جهاد کشاورزی به گستردگی این حوزه اشاره و استان فارس را ایران کوچک در همه زمینه ها علی الخصوص کشاورزی نامید لذا باید تمام توان خود را در حل و فصل تنگناها و مشکلات تولید کنندگان و مصرف کنندگان بگذاریم تا هم تولیدکنندگان در جهت تولید گام های موثری بردارند و هم اثر رفع مشکلات در سفره مصرف کنندگان قابل مشاهده باشد.
دهقان پور افزود جلسات هم اندیشی مدیران دستگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی با محوریت همگرایی، همفکری، هماهنگی، آشنایی با روند کاری، مشارکت و هم افزایی همه دستگاه های سازمان در جهت بررسی مسائل و مشکلات درون سازمانی و رفع نقاط ضعف و بهسازی سازمانی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی می باشد.
حجت الاسلام قائمی نیز در این نشست گفت این جلسات دوره ای باعث همراهی بیشتر مدیران ادارت زیرمجموعه جهاد کشاورزی استان میشود و همچنینن تک صدایی ها را حذف و نقایص و مشکلات را حل و فصل میکند.
وی در ادامه افزود درصورت متداول شدن جلسات شورای مدیران دستگاه های وابسته سازمان جهاد کشاورزی استان فارس شاهد بروز توانمدیها در درون سازمان و انتقال تجربیات اثرگذار بین مدیران و بالطبع آن نمود موفقیت ها و حل و فصل مسائل و مشکلات مراجعین در بیرون سازمان خواهیم بود.
کریمی مدیر کل امور عشایر فارس گزارش نیز در این نشست گزارش جامعی از عملکرد ۶ ماهه این اداره کل منجمله موفقیت‌ها و رتبه‌های ملی و استانی  کسب شده، اعتبارات و تسهیلات و اشتغال، عملکرد در حوزه منابع انسانی و امور اداری و سازمانی، فعالیتهای عمرانی و زیربنایی در مناطق عشایری، اقدامات و پیشنهادهای نوآورانه موثر بر عملکرد سازمانی و کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه عشایر و...ارائه نمود و حاضرین در جلسه نیز با محوریت عشایر گزارش عملکرد ادارات خود را مطرح و مسائل و مشکلات مطروحه بررسی گردید.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top