شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

جلسه شورای اداری شهرستان خرامه برگزار شد

در این جلسه ظرفیت ها و مشکلات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و شهرستان خرامه پیگیری گردید.

گفتنی است با توجه به اینکه شهرستان خرامه از شهرهای عشایرنشین استان میباشد، مسائل و مشکلات عشایر و موانع خدمات رسانی مطلوب به آنان نیز طرح و بررسی شد و در این راستا با توجه به پیشنهاد اجرای پروژه خط انتقال برق چاه شهدای عشایر، به طول ۱۲ کیلومتر از طرف اداره کل امور عشایر فارس، مسائل مرتبط با این طرح احصاء و پیگیری گردید.

همچنین با توجه به نیاز و تامین اعتبار این طرح و پروژه عظیم شهرستان خرامه، بهره مندی از محل اعتباری قرار گاه بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفت.

لازم به ذکر است این جلسه به ریاست دکتر ایمانیه استاندار فارس،
 و با حضور رحیمی نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و مسئولین دستگاه های اجرایی استانی منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، راهداری، مخابرات، علوم پزشکی، کار و رفاه اجتماعی، آب منطقه ای فارس، منابع آب، ورزش و جوانان و... و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد.

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top