شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

جایگاه عشایر استان فارس در کمک به اقتصاد استان و کشور جایگاه بسیار تاثیر گذاریست.

کریمی مدیر کل امور عشایر  فارس در سخنرانی نماز جمعه این هفته شهرستان سروستان:
جایگاه عشایر استان فارس در کمک به اقتصاد استان و کشور جایگاه بسیار تاثیر گذاریست 

مدیر کل امورعشایر فارس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سروستان به تفسیر جایگاه عشایر استان در جهت کمک به اقتصاد استان و تاثیر گذاری آنها در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت عشایر به لحاظ تولیدات پروتئینی، لبنی و صنایع دستی از اقشار مولد و بسیار تاثیرگذار در روند رو به رشد کشور هستند. 

دکتر کریمی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، طی گزارشی به تبیین آئین نامه ساماندهی عشایر مصوب هیات وزیران در سال ۱۳۸۴ پرداخت و با تشریح وظایف دستگاههای اجرایی در راستای خدمات رسانی با عشایر، از نماینده ولی فقیه و فرماندار شهرستان درخواست کرد تا در ابلاغ، نظارت و اجرای این آئین نامه مساعدت لازم را داشته باشند. 

کریمی همچنین افزود تأثیر گذاری عشایر استان فارس علاوه بر مسائل اقتصادی در حوزه های سياسی، فرهنگی، اجتماعی و بالاخص در دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و آنها این جایگاه را از گذشته تا به امروز با اتکا به ولایتمداری، سرلوحه قراردادن فرهنگ شهادت و ایثار و... به بهترین نحو حفظ و حراست نموده اند. 

گفتنی است دکتر کریمی مدیرکل در ادامه سخنان خود، گزارش کاملی از عملکرد اداره کل و ادارات امور عشایر شهرستان های استان فارس در راستای خدمات رسانی عادلانه به عشایر ارائه نمودند. 

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید./

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top