شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

خدمت به عشایر یکی از حساس ترین مسئولیت ها در حوزه خدمت به مردم است

زمانی مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی فارس:

خدمت به عشایر یکی از حساس ترین مسئولیت ها در حوزه خدمت به مردم است

زمانی مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی فارس به همراه حجت الاسلام ذوالانوار عضو شورای هسته گزینش جهاد کشادرزی استان فارس در اداره کل حضور یافته و با کریمی مدیرکل امور عشایر فارس دیدار نمودند.

زمانی مدیر هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه ویژه عشایر در کشور و استان فارس گفت عشایر از دیرباز جامعه ای مولد و پرتلاش بوده اند که با کمترین انتظارات همواره به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت نموده اند.

زمانی در ادامه گفت خدمت به عشایر یکی از حساس ترین مسئولیت ها در حوزه خدمت به مردم است، از همین رو مسئولینی که در جایگاه خدمت رسانی به این جامعه قرار دارند باید به دقت به وظایف خود عمل نمایند تا بصورت عادلانه خدمات مطلوب به آنها ارائه گردد.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن توضیحاتی در رابطه با نحوه فعالیت های مجموعه هسته گزینش گفت، انتخاب، حفظ و حراست در انتخاب افراد شایسته یکی از مهم ترین وظایف هسته گزینش میباشد که استان فارس در بین استان های کشور بصورت بسیار مطلوب و چشمگیری به این وظیفه خود عمل نموده است.

وی همچنین افزود نقش هسته گزینش مرزبانی و صیانت از ادارات، کارمندان، مدیران و مسئولین در جایگاه های اجرایی خود میباشد که گاها باتوجه به اطلاعاتی که در اختیار دارد و بجهت حفظ شان و جایگاه افراد قادر به دفاع از خود در مقابل هجمه های وارده نیست و این نشان از حساسیت وظایف هسته گزینش میباشد.

کریمی مدیر کل امور عشایر فارس نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل در یکسال گذشته گفت باتوجه به فعالیت های گسترده امور عشایر فارس حساسیت ویژه ای در کنترل نحوه عملکرد همکاران وجود دارد که همین امر موجب ایجاد فضایی عادلانه در ارائه خدمات به تمامی عشایر استان فارس گردیده است.
 
گفتنی است در این دیدار، زمانی مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به پاس زحمات کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و همکاران ایشان در اداره کل در زمینه تعاملات سازمانی، با اهدای لوح سپاس معاونت محترم وزیر جهاد کشاورزی از ایشان تقدیر نمود.

در انتهای این دیدار نیز زمانی و حجت الاسلام ذوالانوار بهمراه دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس با حضور در ادارات اجرایی اداره کل از نزدیک از روند فعالیت های همکاران بازدید نمودند.

 جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top