شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

جلسه هم اندیشی و دیدار با عشایر گزطویله زرین دشت برگزار شد

این جلسه به درخواست معتمدین و شورای عشایری منطقه گزطویله زرین دشت و با حضور عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و عشایر منطقه برگزار گردید.

از درخواست های عشایر این منطقه در راستای تسهیل و ارتقاء سطح زندگی آنها، دریافت پنل های خورشیدی، حفر چاه، توزیع تانکر، مرمت و تسطیح مسیرهای عشایری، دو خط انتقال آب از منطقه گزطویله مجموعا بطول ۱۴ کیلومتر به دو مسیر ۷ کیلومتری از گزطویله به سمت تنگ مهدوی و به سمت سرزه ،کمبود نفت و گازوئیل، حمام صحرایی، پیگیری اخذ سند دو انبار تعاونی عشایر موجود در منطقه و... بود که مقرر شد یکایک مسائل مطرح شده با دستور ویژه دکتر عسکری و دکتر کریمی پیگیری گردید.

عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت در سفر اخیر ریاست جمهور به استان فارس بودجه و مصوبات در جهت رفع مشکلات عشایر در نظر گرفته شده است که به همین جهت طی پیگیری های صورت گرفته با معاونت راه وزارت راه و شهرسازی موضوع راه گزطویله تا بیخ و بنگل عشایری در اسرع وقت از طریق اداره کل راهداری استان فارس مرتفع خواهد شد.

عسکری در ادامه افزود در جهت اشتغال پایدار، پیگیر تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی بصورت ویژه برای عشایر شهرستان علی الخصوص عشایر منطقه گزطویله خواهیم بود.

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.

 
جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.

 

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top