شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

بازدید مدیران استانی و شهرستانی فارس و بوشهر از پروژه بزرگ جاده مواصلاتی_عشایری سرمشهد به خیرک

جاده مواصلاتی سرمشهد به خیرک یکی از درخواست های بلندمدت(بیش از ۴۰سال) ایلات، طوایف و تیره های عشایری شهرستان های کازرون فارس و دشتستان بوشهر بود. 

این مسیر دسترسی باعث کوتاهی عبور و مرور عشایر و روستاییان در طول محور مواصلاتی، از بیش از ۱۰۰ کیلومتر به ۲۶ کیلومتر میباشد که باعث سهل الوصول شدن دسترسی اهالی این مناطق به امکانات و خدمات رسانی فراگیرتر از استان های فارس و بوشهر میشود. 

لازم به ذکر است این پروژه بزرگ با همت، برنامه ریزی و پیگیری های اداره کل امور عشایر فارس و با همکاری  فرماندهی مهندسی تیپ تکاوری امام سجاد(ع) کازرون آغاز شده و در دست اقدام است. 

در این بازدید کریمی مدیرکل امور عشایر فارس، رستمی مدیر امور عشایر بوشهر، بخرد فرماندار شهرستان کازرون فارس، بنافی فرماندار شهرستان دشتستان بوشهر، ائمه جمعه شهر کازرون و بالاده، روسای ادارات امور عشایر و دستگاه های اجرایی شهرستانهای هم مرز دو استان و جمعی از شوراها و معتمدین عشایر شهرستان های کازرون و روستاهای سرمشهد و خیرک حضور داشتند. 

مشروح خبر اطلاع رسانی خواهد شد...

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی زیر عضو شوید. https://eitaa.com/ashayerfars

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top