شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

غلامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری: مشکلات عشایر با بهره مندی از توانایی های آنها قابل حل و فصل است

کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و هیئت همراه با غلامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس دیدار نمودند. 

این دیدار در راستای تبادل نظر و ارائه راهکارهای فنی و مطالعاتی جهت حل و فصل مسائل و مشکلات عشایر استان منجمله خشکسالی، آبرسانی سیار، تخصیص تسهیلات مدیریت بحران و... برگزار شد. 

غلامی با اشاره به توانمندیها و تجربیات گسترده عشایر و مواجهه آنها با مشکلات گفت با کمک و بهره مندی از همین پتانسیل ها میتوان به دست خود عشایر بر مشکلات غلبه و ارائه خدمات را تسهیل کرد.
وی در ادامه افزود مهمترین موضوعاتی که در اولویت مدیریت بحران در دست بررسی است مشکلات آبرسانی سیار و تعیین و تکلیف ایلراه های عشایری است. 

کریمی مدیرکل امور عشایر فارس نیز طی گزارشی، روند خدمات رسانی به عشایر کوچ رو را تشریح نمود و گفت منجمله موضوعات مهم و در دست پیگیری اداره کل امور عشایر و ادارات امور عشایر شهرستان ها، حل مشکلات آبرسانی پایدار و سیار است که با پیگیری های صورت گرفته طی ماه های آینده تانکرهای ۱۵۰۰ لیتری چرخ دار را در اختیار عشایر قرار خواهیم داد.

کریمی یادآور شد، عشایر استان از تسهیلات مدیریت بحران در سال ۱۴۰۰ به مبلغ قریب ۵۷ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ قریب بر ۴۷ میلیارد تومان بهره مند گشته اند. مدیرکل امور عشایر فارس در انتهای این جلسه تقاضا نمود، پیش بینی حمایت‌های لازم با توجه به شرایط بحرانی آب و هوایی از عشایر کوچنده استان صورت پذیرد. 

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top