شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در سامد استان فارس

صدای شما شنیده می شود
دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در سامد استان فارس 

دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در راستای پاسخگویی به مشکلات عشایر استان در میز خدمت سامد گفت رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه مسئولان است و هیچ‌گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست. 

لازم به ذکر است جامعه مولد و مطالبه گر عشایر استان امروز از طریق سامانه سامد، ارتباط مستقیم تلفنی با مدیرکل امور عشایر گرفته و ضمن طرح مشکلات خود، خواستار، حل و فصل مشکلات و معضلات زندگی عشایری شدند. 
بر اساس این گزارش، مشکلات حوزه تسهیلات کم بهره اشتغالزایی، اشتغال پایدار، موضوعات مرتبط با اسکان و خشکسالی، میزهای چهارگانه گیاهان دارویی، بومگردی، تسهیلات زنجیره گوشت قرمز و صنایع دستی، آبرسانی سیار و... از مسایلی بود که در تماس مردم مطرح شد و مدیرکل امور عشایر نیز دستورات لازم را در راستای رفع دغدغه‌های مردم به مدیران مرتبط صادر کرد.
لازم به ذکر است مهندس سروش نیا رئیس اداره تعاونی ها و نظام بهره برداری و مهندس ربی مسئول روابط عمومی اداره کل نیز در این برنامه حضور داشتند. 

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top