شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

نشست هیات اندیشه ورز ادارات عشایری استان فارس برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات ادارات عشایری استان فارس در ایام ا... دهه فجر و حضور پرشور عشایر ور انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست کریمی مدیرکل امور عشایر استان فارس با یادآوری نقش عشایر در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و... در برهه های حساسی همچون پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت با درپیش بودن انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قرابت آن با دهه فجر، فرصت مناسبی برای جهاد تبیین فعالیت ها و خدمات گسترده ای است که به عشایر ارائه شده و باید در جهت تنویر افکار عمومی و روشنگری مسائل روز اقدامات مناسبی صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود امیدواریم در ایام الله دهه فجر، برنامه های جهادی همچون خدمات پزشکی، دامپزشکی، تجهیز و بازدید از مدارس عشایری، افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی شاخص، میز خدمت و... را برنامه ریزی نموده و در مناطق عشایری برگزار نمائیم.

سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر استان نیز در ادامه گفت انتخابات پیش رو یکی از حساس ترین اتفاقات سیاسی در کشورمان است و ملت با حضور در این انتخابات ضربه محکمی بر پیکره استکبار جهانی و دشمنان انقلاب خواهند زد.

شکوهی با یادآوری رشادت های عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی افزود عشایر بعنوان یک جامعه مولد و پیشرو در بسیاری از مسائل کشور باحضور ویژه و پرشور خود در اعتلاء و رشد هرچه بیشتر ایران اسلامی موثر خواهند بود.
 
کمالی مدیر کل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان فارس در این جلسه از خدمات چشمگیر ارائه شده به عشایر گزاری ارائه نمود و گفت در ایام دهه فجر با تدوین و اجرای برنامه های مرتبط با بیمه عشایری و روستایی به تبیین دستاوردها در حوزه های فعالیت خود میپردازیم.
 
رضازاده مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس نیز در ادامه گزارشی از برنامه های طرح ریزی شده جهت اجرا در مناطق عشایری استان در دهه فجر، همچون بازدید از مدارس عشایری، اجرای طرح زنگ انقلاب، دیدار جمعی از دانش آموزان رتبه برتر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و ...  ارائه نمود.

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top