شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

کریمی مدیرکل امور عشایر فارس: خدمات ارائه شده به عشایر شهرستان کوهچنار مطلوب است

در سفر یک روزه کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و هیئت همراه به شهرستان کوهچنار، بازدید گسترده ای از مناطق عشایری این شهرستان صورت گرفت. 

مناطق عشایرنشین خیگ پشت، شکستان، تپه تلویزیون، تنباکو کار، دره قراچه و... منجمله مناطق مورد بازدید بودند که مورد بررسی و نظارت قرار گرفتند. 

کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در دیدار با عشایر مناطق یاد شده گفت طبق آیین نامه ساماندهی عشایر کشور، نظارت بر خدمات ارائه شده به عشایر، از وظایف ذاتی ادارات کل امور عشایر استان ها میباشد که اداره کل امور عشایر فارس در جهت احقاق حقوق آنها تمام تلاش خود را بکار گرفته است. 

وی در ادامه افزود باتوجه به اینکه شهرستان کوهچنار یک شهرستان تازه تاسیس است، خدمات مطلوبی در حد توان به عشایر آن ارائه گردیده است. 

لازم به ذکر است دکتر کریمی و هیئت همراه، از اجرای طرح حمام خورشیدی مصوب در بازدید قبلی از منطقه عشایرنشین دره قراچه نیز بازدید نمودند. 

منجمله نیازهای عشایر در این مناطق تسریع در اجرای طرح عمرانی، توزیع پنل های خورشیدی، رفع نیازهای علدفه دامی، آبرسانی پایدار و سیار و... بود که توسط کریمی مدیرکل و هیئت همراه، پوربابکان مسئول نمایندگی امور عشایر شهرستان، احصاء و جهت بررسی بیشتر برنامه ریزی های لازم صورت گرفت. 

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top