شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس بمناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر ... 

هم اکنون ملت بزرگ ایران در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) قرار دارد که  به فرموده بنیانگذار کبیر این انقلاب شکوهمند، 22 بهمن ماه هر سال فرصت مناسب برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان‌های انقلاب است.
بی شک رشد و پیروزی انقلاب اسلامی مدیون و مرهون از خودگذشتگی ها و فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی است و بر ما وظیفه ای سترگ است، که در راستای پاسداشت خون شهیدان انقلاب از این نظام مقدس پاسداری کنیم و اهداف متعالی آن را به آیندگان انتقال دهیم. از همین رو در دوران های تاریخی مختلف در کیان ایران اسلامی، جامعه غیرتمند عشایری نیز هم پای دیگر آحاد جامعه در جهت حفظ  آرمان های انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف حضوری چشمگیر داشتند. پدران، مادران و فرزندان عشایر در برهه های حساس تاریخی نشان دادند که هنوز غیرت، صلابت، شجاعت و شهامت پدران و پیشنیان خود را داشته و دارند و تا پای جان از وطن خود دفاع خواهند نمود و به هیچ کس اجازه نخواهند داد تا ذره ای از خاک پر مهر و دیانت آنان را خدشه دار کند. تقدیم بیش از 2 هزار شهید عشایری استان در دوران دفاع مقدس نمونه بارز و عینی شجاعت، غیرت و ولایتمداری عشایر غیور این خطه از کشور عزیزمان می باشد.
و اما اکنون علی رغم دشمنی های بیش از پیش شیطان بزرگ و دشمنان با این نظام مقدس، جامعه عشایر فارس همگام با سایر آحاد مردم عزیز کشور اسلامی‌‌مان، مصمم تر از گذشته گوش به فرمان ولایت و رهرو راه شهدا خواهند بود و در راه حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمترین تردیدی را به خود راه نخواهند داد.
لذا بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و تمامی شهیدان گلگون کفن؛ ایام ا... دهه فجر را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ملت قهرمان ایران به‌ویژه جامعه بزرگ عشایر استان فارس تبریک عرض می نمایم.
عبدالحمید کریمی 
مدیرکل امور عشایر فارس 

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

#دولت_کار_و_فعالیت 

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top